Glovo încă îți livrează produsele, dar în anumite condiții: ce măsuri de protecție a luat

de: Ciprian Ioana
12 03. 2020

În timpul pandemiei, există oameni care iau cu asalt magazinele pentru a-și face provizii. Dar există și oameni care comandă acasă, tocmai pentru a evita mulțumile. Iată ce măsuri a luat una dintre companiile care se ocupă de livrări la domiciliu – Glovo.

Glovo e un serviciu care s-a extins deja în 14 orașe din România. Trece, însă, ca mai toate activitățile, printr-o perioadă mai complicată în aceste zile. OMS a declarat pandemie de coronavirus, iar țările din toată lumea trebuie să ia măsuri specifice.

Glovo insistă că va livra în această perioadă toate produsele comandate, dar cu măsuri de protecția a curierilor. Una dintre ele e una simplă: nu mai semnezi la primire. E recomandată, de asemenea, plata cu cardul, direct în aplicație, iar dacă situația o va impune, plățile în numerar vor fi eliminate pentru o perioadă.

Mai mult, Glovo închide zonele cu risc ridicat de contaminare – spitalele de boli infecțioase și cele de carantină: hoteluri, centre comerciale, birouri etc. – atât pentru livrări, cât și pentru ridicări de comenzi și monitorizează permanent dacă apar noi zone care trebuie eliminate.

Ce măsuri a luat Glovo

Serviciul de livrare a venit cu măsuri speciale pentru această perioadă. Încă îți livrează produsele, dar doar în anumite condiții, pentru a nu-ți pune sănătatea în pericol și pentru a nu-și expune livratorii:

  • Trainingul curierilor nu se mai face la sediile Glovo, ci online, pe o platforma specială, astfel încât să se evite contactul uman direct
  • În toate sediile Glovo din cele 14 orașe din România există mănuși, geluri dezinfectante și măști de protecție
  • A fost dezactivată semnătura de livrare pentru eliminarea contactului dintre curier și client
  • Se încurajează plata cu cardul, iar dacă va fi necesar, plata cu numerar va fi eliminată complet o perioadă
  • Din zonele de livrare au fost eliminate spitalele și zonele cu risc ridicat de transmitere a virusuluiși se monitorizează permanent schimbările
  • Au fost transmise către colaboratorii Glovo recomandări de igienizare și dezinfectare a genților, care au în vedere curățarea înainte de fiecare livrare cu produse autorizate de Ministerul Sănătății.
  • Au fost luate măsuri de informare și echipare a curierilor legate de propria lor igienă și protecție
  • Restaurantele sunt îndrumate să ia măsuri de siguranță împotriva contaminării atât în procesul de preparare, cât și în cel de ambalare (împachetare sigilată).

„Urmărim constant recomandările autorităților locale și internaționale, astfel încât să putem reacționa rapid și eficient la eventuale schimbări de situație, care ar pune în pericol orice persoană interacționează cu serviciile noastre. În funcție de evoluția situației actuale, vom lua măsuri imediate și aplicate fiecărui oraș în care suntem prezenți”, spune Victor Răcariu, General Manager Glovo România.