Cum plătești factura la Digi | RCS-RDS fără să ieși din casă. O poți primi și pe WhatsApp

de: Răzvan Băltărețu
21 03. 2020

Digi | RCS-RDS recomandă plata facturilor online în perioada asta. Dacă n-ai activat-o încă, e în regulă, o poți face destul de ușor.

Din fericire, pentru perioada în care trăim, sunt numeroase servicii online care te scutesc de ieșitul din casă sau ajunsul la vreo casierie fizică. Digi | RCS-RDS are la dispoziție câteva instrumente pentru clienți ca să limitezi cât de mult poți deplasările.

Ca să-ți activezi factura electronică, ai o pagină dedicată. Îți introduci numărul de client, CNP și adresa de mail. Există o pagină specială și pentru plata facturii. Bagi numărul de telefon, codul de client sau seria și numărul facturii. Setezi suma de plată și bagi adresa de mail.

Mai ai și opțiunea de-a primi factura pe WhatsApp. Ca să faci asta, adaugă în lista de contacte numărul 0316300505. În momentul emiterii facturii, vei primi în contul de WhatsApp un mesaj de informare. Pentru a putea vizualiza PDF factura Digi, va trebui să introduci textul „FACTURA”. Astfel, înştiinţarea prin WhatsApp a fost activată.

Ce zice Digi | RCS-RDS despre stabilitatea internetului în perioada asta

Compania a transmis că a constatat o creștere moderată a consumului de date, mai ales în rețeaua de internet fix. Pentru consumul de date mobile în rețelele Digi Mobil a remarcat o ușoară creștere. Operatorul a spus că, în ultimele zile, a înregistrat o creștere cu 30% a activărilor de facturi electronice față de perioada anterioară.

În numele tuturor operatorilor – de la Orange la Digi | RCS-RDS – a comunicat și ANCOM. Autoritatea a spus că a transmis celor mai importanţi operatori de telefonie şi internet o înștiințare pentru a se pregăti să ia măsurile necesare

Analiza ANCOM a datelor transmise de operatori arată că ne putem aştepta la creșteri de trafic estimate de unii furnizori la peste 50% față de situațiile normale.

Creşterea traficului în rețelele mari, cum ar fi Orange, Vodafone, Digi | RCS-RDS sau Telekom, vine în contextul implementării tot mai intense a muncii la distanță, a mutării cursurilor școlare și universitare în mediul online. Totodată, crește și componenta de divertisment, fond pe care Netflix, YouTube și Amazon Prime Video au limitat calitatea videourilor.