BMW are un serviciu inedit, dar nu e cazul să te bucuri deocamdată

de: Ciprian Ioana
09 03. 2020

BMW vine cu un serviciu inedit pentru șoferii care conduc modelele companiei. Și oferă ceva indicii despre ce ai putea primi și tu în curând.

BMW vine cu un serviciu inedit pentru clienții săi. E vorba de o nouă aplicație denumită Auto Bavaria, care vine în sprijinul șoferilor care n-au timp să meargă cu mașina în service. E vorba de o digitalizare a serviciilor, care presupune, de fapt, comandarea unor mecanici fix la șoferi acasă sau în altă locație.

Dacă folosesc această aplicație, atunci șoferii nu mai sunt nevoiți să meargă cu mașina în service. Proiectul e implementat în Malaezia.

BMW vine cu soluții, dar nu pentru toată lumea

Aplicația Auto Bavaria funcționează ca un e-service și le permite șoferilor să cheme mecanici unde vor pentru diverse reparații sau servicii de întreținere programate, inclusiv schimbarea bateriei, uleiului, precum și reechilibrarea anvelopelor. Mecanicii pot fi chemați la domiciliul sau biroul utilizatorului, atâta timp cât ei se află pe o rază de cel mult 40 de kilometri de o reprezentanță Auto Bavaria.

Utilizatorii vor primi o estimare a costurilor, inclusiv costurile detaliate pentru piese și forța de muncă, înainte de a comanda serviciul. Odată comandată, funcția Track and Chat le permite celor care o folosesc să urmărească locația vehiculului i-Service și ora estimată a sosirii.

Directorul general al Auto Bavaria, Vi Thim Juan, a declarat că vehiculele i-service sunt conduse de tehnicieni experimentați și calificați și folosesc doar piese originale BMW. El susține că aplicația face parte din angajamentul companiei de a vinde servicii și după achiziția mașinii și pentru a se sigura că clienții BMW nu au probleme

Și nu e singura funcție. Aplicația poate fi, de asemenea, utilizată pentru a verifica istoricul serviciilor vehiculului, pentru a rezerva rezervări la service, dar și pentru a vizualiza stadiul reparațiilor și pentru a efectua plata.

Aplicația poate fi folosită doar șase zile pe săptămână: de luni până vineri între orele 9:00-17:00 și sâmbăta între 9:00 și 12:00.

De fapt, ce face BMW acum e similar cu ideea Apple. Gigantul american a venit cu un serviciu prin care reprezentanții unor service-uri autorizate merg la domiciliul clientului sau la locul lor de muncă pentru a repara dispozitivele. E vorba de un proiect-pilot care e implementat în șase orașe din America: San Francisco, Los Angeles, New York, Chicago, Houston și Dallas.