Anunț fără precedent de la BCR: așa ceva nu s-a mai pomenit în România. Ce trebuie să faci?

de: Andrei Simion
13 11. 2020

În contextul în care ne aflăm, foarte multe companii vor să încurajeze clienții să folosească din ce în ce mai mult serviciile online, plățile cu cardul, comenzile virtuale.

BCR şi Visa urmăresc încurajarea adoptării serviciilor digitale şi utilizarea cardurilor bancare printr-un joc digital din aplicaţia George, platforma de digital banking a BCR, potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii băncii. Astfel, BCR și Visa au demarat primul program de gamification din banking.

„Cu ajutorul partenerilor noştri de la Visa, le punem la dispoziţie clienţilor o nouă experienţă 100% online de la un capăt la celălalt, prin care încurajăm utilizarea plăţilor non-cash şi a serviciilor digitale. Peste 200 de funcţionalităţi sunt disponibile acum în George, de la plăţi curente, până la produse de finanţare şi refinanţare şi, iată, primul program de gamification. George devine astfel mai mult decât o bancă digitală, este un univers de experienţe unic în bankingul din România“, a transmis despre program Eleni Skoura, director executiv produse şi segmente retail la BCR, citat de ZF.

Cum participi la programul BCR

Pentru a participa la program, clienţii trebuie să îşi deschidă un cont curent şi să obţină un card Visa, prin intermediul procesului 100% online de deschidere a unui cont curent disponibil la BCR şi să acceseze aplicaţia George.

Astfel, la fiecare plată de 30 de lei realizată online sau prin aparatele POS cu unul dintre cardurile Visa, clienţii BCR vor putea juca diversele jocuri disponibile în aplicaţie.

Gamificationul este o metodă care presupune folosirea de elemente şi principii de joc în scopuri de învăţare sau de marketing. Campania derulată de BCR şi Visa este disponibilă în perioada 9 noiembrie 2020 – 31 ianuarie 2021.

Românii au acces, în prezent, la o soluție de banking inteligent ca să-și administreze mai eficient fondurile, cardurile și chiar facturile. E vizibil și din cifre că au profitat de opțiune: în octombrie 2020, George, prima plarformă de banking inteligent din România, a trecut de pragul de 1 milion de utilizatori.

Banca Comercială Română a lansat George în România în 2018. De la acel moment până în prezent le-a propus românilor un nou mod de a face banking: mult mai simplu, personal și primul cu adevărat 100% online.