Anunț deosebit de la Banca Transilvania. Toți clienții sunt vizați. Ce trebuie să faci acum

de: Andrei Simion
23 06. 2020

Banca Transilvania a ieșit cu o atenționare deosebită pentru clienți. Clienții sunt sfătuiți acum să-și schimbe practicile clasice de interacțiune cu banca.

Pe 22 iunie, Banca Transilvania a transmis, pe pagina de Facebook, că le recomandă clienților să se bazeze mai mult pe aplicații și să evite mersul în sucursală. „Dacă nu este urgent sau important, evită deplasările la bancă. Încearcă soluțiile alternative de banking – pentru siguranța ta și a tuturor”, a transmis BT.

Din fericire, la mijlocul lui 2020, poți face o mulțime de lucruri online fără să te duci la bancă. Iar Banca Transilvania oferă un set de instrumente destul de bune. De exemplu, recent a anunțat un chatbot pentru WhatsApp. Asta înseamnă că-i poți adresa acolo întrebări și eviți să mai treci prin call center. Poți face asta de pe telefon, dacă ai WhatsApp deja configurat, aici.

Cum poți folosi serviciile Banca Transilvania fără să treci pe la sediu

Pentru clienți, Banca Transilvania are soluții digitale ca să-și rezolve operațiunile. A făcut și-o listă, disponibilă mai jos:

În ultimă instanță, în cazul în care nu poți rezolva digital, nici măcar prin call center, BT a revenit la program normal. Programul sucursalelor și agențiilor băncii e următorul:

  • Programul este de luni până vineri, în intervalul 9 – 17 (agențiile), respectiv 9 – 17.30 (sucursalele), iar sediile din mall-uri au programul în funcție de locația-gazdă
  • Pauză pentru dezinfectare este de luni până vineri, în intervalul 13 – 13.30
  • Detalii despre rețeaua băncii – adresa, detalii de contact, program – pot fi consultate pe siteul BT
  • Inclusiv Sucursala BT Italia are acum programul normal, și anume de luni până vineri, de la 8.30 la 16.30