O nouă reclamă la Pixel 3a, un nou atac la iPhone: care e argumentul

de: Alexandru Puiu
25 05. 2019

Google a lansat în urmă cu câteva săptămâni două terminale intitulat Pixel 3a și Pixel 3a XL. Până acum, marketingul gadgeturilor a fost de fapt o anti-reclamă la iPhone.

Google Pixel 3a și Pixel 3a XL sunt departe de a fi niște telefoane perfecte. În urmă cu câteva zile detaliam modul în care se blochează din senin cu ecranul negru și trebui să le resetezi forțat pentru a le folosi în continuare. Problema este raportată atât pe Reddit, cât și pe forumul oficial Google și, momentan, nu există un răspuns oficial de la gigantul din Mountain View pe marginea subiectului.

Trecând însă este acest detaliu destul de supărător, Google continuă marketingul agresiv început acum aproximativ o săptămână. La momentul respectiv, era vorba despre bannerul de mai sus în care Phone X făcea poze mai întunecate la un preț de 999 de dolari, în timp ce Pixel 3a face poze semnificativ mai luminoase cu 399 de dolari.

Phone X este o referință deloc subtilă la iPhone X și a fost folosită din nou, în urmă cu câteva zile, în reclama online din captura de mai jos. De această dată, nu mai este vorba de camera foarte bună de la Pixel 3a, aceeași pe care o găsești în versiunea standard de Google Pixel 3. În schimb, este vorba de integrarea serviciilor Google cu hardware-ul creat de Google.

”Phone X are Google, Pixel 3a este Google”, menționează oficialii companiei americane. Bannerul online este însoțit de mesajul ”Repetăm, smartphone-urile ar trebui să fie deștepte și de ajutor. Google Pixel 3a are Google Assistant integrat.”

Dintr-un punct de vedere, acest tip de campanie împrumută unul dintre principiile pe care Apple le promovează de mai bine un deceniu. Întotdeauna, oficialii gigantului din Cupertino au insistat pe faptul că sistemele și telefoanele lor vor fi mai bune decât ale concurenței datorită faptului că ei crează atât hardware-ul, cât și software-ul. Acum, Google poate să vină cu același argument pentru terminalele Pixel.