Cum își înfurie Tesla clienții nemulțumiți de mașinile primite

de: Ciprian Ioana
22 10. 2019

Tesla și-a pus în cap clienții nemulțumiți de mașinile livrate de compania lui Elon Musk. Din cauza faptului că se confruntă cu probleme de producție și nu-și poate onora multe promisiuni, producătorul auto a anunțat și o nouă politică ce sigur nu e pe placul multora.

Tesla lui Elon Musk și-a conturat imaginea unei companii puse pe picioare de un om vizionar și excentric în egală măsură. Numai că noul Model 3 i-a creat probleme. Au fost multe probleme în fabrică, țintele de producție nu au fost atinse de fiecare dată, iar compania s-a confruntat cu un val de plângeri.

În loc să gestioneze inteligent aceste nemulțumiri, Tesla a decis să joace dur. Și-a schimbat politica și riscă să-și atragă furia clienților. Care, pe bună dreptate, se pot considera înșelați într-o oarecare măsură.

Cum se comportă Tesla cu clienții companiei

Tesla a anunțat că-și schimba politica de retur și modul în care tratează comenzile primite. Clienții care decid să returneze vehiculul din diverse motive nu vor mai putea comanda unul identic vreme de un an. Pot alege doar un alt model.

De asemenea, taxa rambursabilă de 2.500 de dolari pe care o plăteau persoanele care doreau să primească acasă o mașină Tesla a fost înlocuită cu o taxă de 100 de dolari nerambursabilă. Iar aceste schimbări pică într-un moment cum nu se mai poate mai prost. Mulți clienți Tesla s-au plâns de problemele din fabrică ale autoturismelor primite. Cu alte cuvinte, nu decid să returneze aceste vehicule doar pentru că așa vor.

Noua politică a companiei lui Elon Musk face returnarea extrem de costisitoare. Sigur, taxa de 100 de dolari este mică în comparație cu prețul unei mașini Tesla. Dar este nerambursabilă, ceea ce înseamnă că dacă un client nu mai dorește mașina va rămâne și fără autoturism și fără suma de 100 de dolari.

Acum, potrivit politicii, clienții Tesla pot decide să returneze un autoturism într-un termen maxim de șapte zile, dar fără ca aceștia să fi parcurs mai mult de 1.000 de mile, ceea ce înseamnă aproximativ 1.600 de kilometri.

Recent, Tesla a primit aprobare pentru a construi o fabrică în China. Elon Musk speră, în acest fel, să rezolve problema cu țintele de producție. Dar, la cum își tratează clienții, s-ar putea să nu-i mai fie de folos.