Ce-au uitat românii în Uber: mixer, vinil și șamponul

de: Răzvan Băltărețu
12 03. 2019

Uber a publicat o listă cu cele mai ciudate lucruri uitate de români în mașinile șoferilor parteneri. Și nu cred că ești pregătit pentru ea.

În 2018, în topul celor mai frecvent uitate articole în Uber, au fost telefoanele, gențile, portofelele și mult rătăcitele chei. La nivel mondial, au fost însă și dintre cele mai ciudate obiecte pe care le-ai avea vreodată la tine sau pe care le-ai uita. Astfel, unii au lăsat în urmă capul unei păpuși Voodoo, un calorifer, un burger BigMac sau un păianjen negru.

Ce-au uitat românii în Uber în 2018

Mai jos sunt 10 dintre cele mai des obiecte uitate în Uber.

  • Telefonul
  • Rucsacul
  • Portofelul
  • Cheile
  • Îmbrăcămintea
  • Mănușile
  • Ochelarii
  • Căștile
  • Valiza
  •  Aparatul foto

Mai jos regăsești cele mai ciudate, să zicem, obiecte care au fost uitate într-un Uber.

  • Un Spray Aroxol pentru dăunători
  • Un fier de călcat într-o plasă verde
  • Un bilet de avion
  • Shake-uri Herbalife
  • O pernă
  • Un șampon
  • Cagula
  • O dronă DJI Spark
  • O brățară Pandora cu o închizătoare în formă de inimă, care are mai multe talismane (un leu, două inimi, o floare și două pisici)
  • Un tigru de jucărie
  • O coroniță cu pietricele
  • Ustensile de bucătărie: set de tacâmuri, concasor de usturoi
  • O pană de chitara
  • Drapelul Italiei de dimensiuni mici
  • Un papucel de bebeluș
  • Ochelari de înot
  • O umbrelă roșie cu logo Smallplanet Airline
  • Un vinyl Anathema
  • Chei cu un breloc în formă de Minion
  • O pisică Pusheen de jucărie
  • Un certificat de moștenitor
  • Șurubelniță electrică verde într-o pungă transparentă
  • Joc Monopoly
  • Geantă cu tobe
  • Un mixer
  • Un baston
  • Șapcă de baseball
  • Boxe în formă de pizza
  • O ladă frigorifică de camping
  • Partea de sus a unui cărucior

Ziua în care s-au raportat cele mai multe articole pierdute de către utilizatorii din România a fost 28 noiembrie 2018, iar statisticile arată că miercurea este ziua săptămânii în care se uită cel mai des obiecte în Uber.