Aplicația românească în care vei găsi review-urile afacerilor de pe internet

de: Răzvan Băltărețu
04 11. 2019

Un avantaj al conceptului de conținut generat de utilizator e că online poți găsi feedback de la alții care au interacționat cu un anumit business. Dar cum găsești tot feedback-ul, toate review-urile? Asta vrea să facă o companie românească.

Aurora AI: Impact Measurement Tool e numele inițial al aplicației în care, în viitor, vei putea găsi feedback despre branduri, companii sau chiar persoane publice. Ideea de bază e ca astfel să poți evalua mai ușor. Aplicația e dezvoltată de compania locală EXE Software.

Proiectul presupune folosirea mai multor module de inteligență artificială pentru analizarea datelor augmentate cu Azure ML Studio. Apoi, o bază de date document oriented pentru a răspunde la date în timp real (Cosmos DB). Va fi folosită și o bază de date relațională (SQL Server) ca să coreleze informațiile între ele. Implicit, va fi și o aplicație web pentru administrarea datelor. Nu în ultimul rând, va beneficia și de-o unealtă pentru raportare într-un mod eficient a datelor analizate (Power BI). Stadiul actual al proiectului este Minimum Viable Product (MVP) și folosește componente open source.

Tehnologia face ordine în haosul creat de tehnologie

Dată fiind evoluția rapidă a internetului, modul de a-l folosi a fost învățat pas cu pas. De aceea vulnerabilitățile nu lipsesc, dar nici oportunitățile de-a crea un produs nou, cum poate fi acest instrument de colectare și ordonare a feedbackului expus online.

Publicul pentru aplicația de acum e divers, dar un exemplu poate fi dat pe retail. Feedbackul cumpărătorilor poate oferi un avantaj mare asupra concurenței. Produsele și serviciile pot fi ajustate în concordanță cu dorințele și nevoile publicului țintă. Totodată, unealta ar putea fi folosită și în social media pentru a aproxima impactul și reacția publicului asupra unui conținut.