Google îți spune la ce evenimente să mergi la acest final de săptămână

de: Ioana Bîrsan
11 05. 2017

Dacă vrei să fii la curent cu evenimentele care au loc zi de zi, te folosești de aplicațiile dedicate, dar motorul de căutare Google poate deveni informatorul tău.

Până acum trebuia să apelezi la aplicații dedicate pentru a afla ce evenimente nu trebuie să ratezi, dar aveai și opțiunea de a te informa de pe pagina de internet a localului pe care îl îndrăgești. De acum încolo ai și o a treia opțiune, anume de a te folosi de motorul de căutare al Google pentru a obține o listă completă a evenimentelor care se desfășoară în apropiere de tine și care te-ar putea interesa.

Astfel, Google introduce o funcție de căutare a evenimentelor care își permite să cercetezi printre rezultate în funcție de locul și data la care aceste fenomene sociale au loc. Dacă vrei să vezi când are loc un concert de jazz sau doar vrei să fii la curent cu ceea ce se petrece în acest final de săptămână, nu trebuie să vizitezi paginile dedicate ale localurilor sau evenimentelor. Tot ceea ce trebuie să faci este să faci o căutare specifică de tipul „expoziții de artă din acest weekend” și Google îți va pune la dispoziție o listă bine organizată și completă a evenimentelor din apropierea ta, potrivit The Verge.

Google nu își propune să concureze cu serviciile dedicate evenimentelor și nici nu încearcă să le înlocuiască, ci pune cap la cap un algoritm care să adune la un loc informațiile de pe paginile sale pentru a-ți ușura ție munca de căutare. Diferența este că nu trebuie să vizitezi toate acele site-uri care te-ar interesa, astfel încât să te asiguri că nu ratezi un eveniment important, ci Google îți oferă accesul la o listă atotcuprinzătoare pe care o poți accesa fără prea mult efort. Astfel, dacă vei ajunge la un eveniment important despre care nu ai fi aflat în mod normal, acum știi cui trebuie să-i mulțumești.

Pentru moment, funcția va fi disponibilă pentru utilizatorii din Statele Unite, dar ne putem aștepta ca după nu foarte mult timp, dacă prinde la public, să fie integrată pentru toți utilizatorii de pe platformă.