Uite cum vei ști mai bine ce se întâmplă cu prietenii tăi pe Facebook

de: Horia Despa
02 02. 2016

News Feed-ul de pe Facebook este OK. Nu este genial, în special pe Windows Phone, dar în mare parte este funcțional, chiar eficient. În orice caz, Facebook crede că îl mai poate îmbunătăți.

De obicei, principalele știri care îți apar în vârful feed-ului de pe pagina principală a Facebook-ului sunt cele cu care lumea interacționează cel mai mult. Cele care nu au multe like-uri sau nu au fost accesate la fel de mult sunt trimise mai jos până dispar în neantul arhivelor rețelei de socializare.

Ei bine, multă lume e nemulțumită de această funcție a Facebook-ului, de vreme ce multe dintre postările din vârful News Feed-ului sunt fie sponsorizate, fie au o popularitate nejustificată care displace unui număr mare de oameni. În acest sens, Facebook plănuiește să aducă la zi News Feed-ul și să prioritizeze noutățile care apar în listă, bazându-se atât pe interacțiunile cu utilizatorii cât și pe sondaje interne de relevanță. Pe scurt, noul News Feed ar putea să promoveze știri interesante, dar care sunt în același timp ușor nișate.

Oricum , nu cred că vor fi schimbări radicale în privința paginilor extrem de populare sau ale celebrităților, de vreme ce like-urile sunt încă principala monedă de schimb pe Facebook. Totuși, micile companii sau noutățile dedicate unui număr mai redus de oameni vor avea ocazia să se afirme puțin mai tare.

Oricum, ideea de bază rămâne. Facebook n-o să riște bani pentru a promova postări sau știri mai puțin mainstream în mod gratuit. Dacă ai ceva de spus care ar putea interesa un număr anume de oameni, cea mai sigură strategie încă rămâne sponsorizarea știrilor. Măcar așa poți fi sigur că postarea ta ajunge la toți oamenii interesați de subiectul tău.