The OA ar putea fi cel mai ciudat serial Netflix, iar marketingul o confirmă

de: Alexandru Puiu
13 12. 2016

Unele seriale Netflix trec printr-un proces de promovare de câteva luni sau chiar un an. The OA este excepția de la regulă, o nouă mini serie din 8 părți despre care nimeni nu știa nimic până azi.

Cei de la Netflix au început să investească din ce în ce mai mulți bani în conținut original, iar creațiile recente, pe lângă bugete generoase, includ distribuții impresionante. În plus, aproape fără excepție, ajung să fie nominalizate la diverse decernări de premii. Cea mai nouă astfel de creație este The OA ce va avea premiera pe 16 decembrie.

The OA este o mini serie din 8 părți ce va fi lansată integral pe Netflix vineri. Întreaga poveste pare să fie una destul de ciudată, iar trailerul oficial, combinat cu un amalgam de alte mijloace de marketing, nu fac decât să aprofundeze și mai mult misterul.

Pornind de la afirmația Trust the Unknown – Ai încredere în necunoscut, cei de la Netflix au început o campanie de marketing destul de agresivă în ultimele 24 de ore, una care nu a încântat toți fanii. În definitiv, nu te aștepți să vezi în postările oficiale ale companiei americane mesaje precum ,,Ai văzut moartea?” sau ,,Ai văzut întunericul?”, iar faptul că apogeul a fost un clip cu o femeie care a sărit de pe un pod, a intimidat destul de mulți indivizi.

Mulți utilizatori de pe Twitter s-au arătat ofensați de marketingul Netflix și au trimis mesaje de genul ,,Vă rugăm ștergeți asta” sau ,,Unii dintre noi au avut parte de oameni care s-au sinucis și nu au nevoie să le aducă cineva aminte de asta.” În mod evident, au existat și cei care au apărat postările și clipul ca fiind tactici valide de promovare.

Din ceea ce putem desprinde din trailer, The OA este povestea unei femei care a dispărut timp de 7 ani, iar în momentul în care a fost găsită, aceasta nu mai era oarbă. Aparent, își aduce aminte tot ce i s-a întâmplat în respectiva perioadă, iar detaliile sunt destul de greu de înțeles.