O linie aeriană a interzis reîncărcarea telefoanelor Samsung Galaxy Note 7

de: Bogdan Cristea
08 09. 2016

Problemele cauzate de modelul Galaxy Note 7 celor de la Samsung continuă.

În urmă cu șase zile, vă spuneam că Samsung îi ruga în mod oficial pe toți cei care au cumpărat un Samsung Galaxy Note 7 imediat după lansare să returneze telefoanele Samsung Galaxy Note 7 pentru a fi schimbate, pe parcursul acestor săptămâni, cu un model care nu le pune viața în pericol. Având în vedere acest lucru, decizia de a opri vânzările de Samsung Galaxy Note 7 în mod oficial nu a surprins pe nimeni.

Decizia Samsung în privința modelului Galaxy Note 7 a venit la scurt timp după ce mai multe persoane au publicat pe internet fotografii cu smartphone-uri arse sau explodate după ce fuseseră lăsate la încărcat. Se pare că problema ar fi la bateria Samsung Galaxy Note 7 și, potrivit companiei, au fost raportate în jur de 35 de astfel de cazuri.

Acum, se pare că și unele dintre cele mai importante linii aeriene au ținut cont de aceste întâmplări și au decis să acționeze într-un mod corespunzător. După cum scriu și cei de la Gizmodo, se știa deja că autoritatea aeronautică civilă din Statele Unite ale Americii lucra la un set de reguli speciale pentru posesorii de Samsung Galaxy Note 7, însă Qantas se pare că a început deja să implementeze unele similare.

În cazul în care nu știați, Qantas este cea mai importantă companie aeriană din Australia în prezent. Din câte se pare, clienții acesteia sunt rugați să nu încarce telefoanele Samsung Galaxy Note 7 la bordul avioanelor, pentru a evita producerea unor explozii. Informația a apărut în mediul online grație utilizatorului de Twitter @dcabena77 și a fost confirmată ulterior de către un purtător de cuvânt ale celor de la Qantas.

”În urma rechemării în fabrică a tuturor dispozitivelor personale electronice Samsung Galaxy Note 7, îi rugăm pe pasagerii noștri să nu își încarce telefonul atunci când se află în cabina unui avion”, a declarat purtătorul de cuvânt.