„Mr. Robot” folosește Facebook Live pentru a promova sezonul 2

de: Andrada Bonea
08 07. 2016

„Mr. Robot” este unul dintre cele mai bune seriale lansate anul trecut, iar asta mai ales în contextul în care nu tratează o temă ușor de digerat pentru publicul larg: universul cibernetic și securitatea.

Dacă nu te-ai uitat încă la serial, dar te atrage subiectul, iată un rezumat al poveștii: personajul principal este Elliot Anderson (jucat exemplar de Remi Malek), un hacker inadaptat, care suferă de o tulburare socială. Elliot are o viață dublă, astfel încât pe timp de zi este un simplu inginer de securitate în cadrul unei corporații pe care o detestă, iar atunci când nu îl vede nimeni joacă rolul de hacker justițiar, care își utilizează cunoștințele avansate pentru a îndrepta o parte din lucrurile care îl revoltă în societatea modernă.

Protagonistul are o viziune tenebroasă asupra funcționării lumii în care trăiește, și am putea spune că bate puțin spre teoriile conspirației pe care le găsim pe internet. Pentru el, cetățenii obișnuiți sunt niște marionete inconștiente de manipularea celor care conduc lumea.

Serialul prezintă o perspectivă distopică asupra unei societăți hipertehnologizate și profund dezumanizată. Drept urmare, motto-ul e: „F*ck Society!”, iar gruparea misterioasă de hackeri care luptă pentru echitate se numește „fsociety”. Probabil te va duce instantaneu cu gândul la Anonymous.

Noul episod va fi lansat săptămâna viitoare. Mai exact, pe 13 iulie. Până atunci, echipa de producție a profitat de funcția Facebook Live pentru a spori entuziasmul fanilor. Live-ul de la începutul articolului nu este singurul publicat de ei în ultimele zile, dar e cel mai reușit. E atât de bine făcut încât, pentru câteva secunde, ai putea uita de faptul că vizionezi un video destinat promovării. În plus, încă ceva ce am apreciat foarte mult a fost faptul că administratorii paginii de Facebook au comunicat cu fanii și prin comentarii.