McDonald’s servește copiilor puțină realitate virtuală la pachet cu un Happy Meal

de: Horia Despa
01 03. 2016

De obicei, cutiile de Happy Meal nu mai interesează pe nimeni după ce conținutul lor a fost golit. Ei bine, McDonald’s plănuiește să schimbe această situație.

Probabil că dintre marile nume de companii americane, McDonald’s ar fi fost ultima la care ne-am fi așteptat să facă un mic detur prin lumea realității virtuale. Gigantul american a dat startul unei noi campanii publicitare menită magazinelor din Suedia, prin intermediul căreia cutia de Happy Meal se va transforma în ochelari de realitate virtuală pentru distracția copiilor.

Cum faimosul lanț de fast food nu s-a hotărât cu adevărat să dezvolte ochelari de realitate virtuală avansați, ochelarii numiți Happy Goggles sunt extrem de asemănători cu ce ne-a oferit Google cu ai săi Cardboard VR. Dacă micii ochelari de carton de la Google erau folosiți mai mult pentru promovarea realității virtuale pentru telefoanele pe Android, cutia de carton de la McDonald’s este destinată copiilor, astfel încât aceștia să se familiarizeze cu ideea de realitate virtuală. Tot ce vor trebui să facă cei mici va fi să scoată cutia cu lentile, s-o rupă în jurul liniei perforate, ca apoi să plaseze telefonul în interiorul cutiei și să se bucure de programe care oferă conținut în realitatea virtuală.

McDonald’s plănuiește să lanseze această campanie de promovare a realității virtuale pentru o perioadă limitată în luna Martie, timp în care va oferi 3,500 de Happy Goggles în 14 restaurante. Drept conținut în formatul realității virtuale McDonald’s sugerează descărcarea unui joc numit ”Slope Stars”, în care cei mici vor putea intra în rolul unui schior pe o pistă de ski plină cu stele, pe care acesta va trebui să le prindă.

Chiar dacă, momentan, campania McDonald’s e limitată doar în Suedia, nu m-ar mira s-o vedem importată și în alte țări, numai dacă aceasta va avea un succes semnificativ în țara scandinavă.