Majoritatea cumpărătorilor de Note 7 vor rămâne clienți fideli Samsung

de: George Stanciu
27 10. 2016

Samsung are de-a face și cu vești mai bune, având în vedere necazurile pe care le-a produs Note 7. Cei mai mulți dintre clienții companiei nu se vor reorienta.

Samsung a încasat-o destul de grav după ce Note 7 a început să o ia razna și după ce au fost luate o serie de decizii care, retrospectiv privind, n-au fost cele mai inspirate. Cu toate acestea, chiar dacă profiturile actuale au destul de mult de suferit, nu asta ar fi fost adevărata problemă, ci îndepărtarea fanilor de brand.

Compania poate răsufla ușurată, deoarece majoritatea acestora vor rămâne, în continuare, alături de Samsung. BayStreet, o companie de cercetare independentă, a efectuat un studiu cu privire la modul în care este văzut conglomeratul sud-coreean la momentul actual, iar rezultatele sunt îmbucurătoare.

Cercetarea efectuată de BayStreet arată că 70% dintre clienții care au sau au avut un Note 7 vor rămâne pe linia Samsung, alegând un S7 ca înlocuitor, cel mai probabil. Cu toate acestea, firma arată că a doua variabilă este mai delicată, aceasta vorbind despre numărul de clienți care vor să părăsească sistemul Android.

Note 7 devine o sabie cu două tăișuri în această variabilă: pe de-o parte, clienții acestui telefon caută un device premium, iar iPhone ar putea oferi soluția; pe de altă parte, cei ce au un Note sunt printre cei mai loiali clienți pe care îi are Samsung.

BayStreet, citată de fiercewireless.com, estimează că aproximativ 15% dintre cei ce au avut un Note 7 vor merge pe mâna iOS. Asta înseamnă că ultimul trimestru din 2016 va arăta cifre mai mari pentru Apple, aceștia putând să vândă cu 2-300 de mii de telefoane în plus.

Scandalul din jurul Note 7 i-a costat destul de mult pe cei de la Samsung, ce și-au ajustat cifrele legate de profit. Aceste cifre ar putea suferi și mai mult în următorul trimestru.