Huawei apelează la marketing înșelător pentru P9

de: Alexandru Puiu
05 07. 2016

Nu este prima oară când se întâmplă așa ceva, dar e destul de trist faptul că cei de la Huawei au fost nevoiți să apeleze la marketing înșelător pentru atrăgătorul P9.

Imaginea de mai sus, care a fost publicată pe pagina de Google+ a celor de la Huawei arată foarte bine, iar P9 este un smartphone care a dovedit în mai multe circumstanțe că are abilități de captură remarcabile. Din păcate, între respectiva fotografie de promovare și telefonul menit să fie promovat, nu există nici un fel de legătură.

Informațiile EXIF desprinse automat de rețeaua socială a celor de la Google din fotografie confirmă foarte clar că aceasta a fost imortalizată cu un Canon EOS 5D Mark III împreună cu un obiectiv EF70-200mm f/2.8 IS II USM, cu o valoare totală de aproximativ 4500 de dolari. Partea și mai înșelătoare este că în descrierea pozei nu se menționează în mod clar că aceasta a fost imortalizată cu telefonul în cauză, dar acest lucru este implicat. ,,Am reușit să prindem un răsărit frumos cu Deliciously Ella. Camerele dual Leica de la Huawei P9 fac captura în condiții de lumină scăzută, a unor fotografii ca aceasta, o plăcere. Reinventați fotografia cu smartphone-ul și împărtășiți cu noi fotografiile voastre de răsărit.

Pentru că era evident că se făcuse o greșeală și un astfel de gest este inadmisibil chiar și dacă ar fi venit din partea unei companii mult mai mici decât Huawei, fotografia a fost ștearsă câteva ore mai târziu. Printr-o declarație de presă înaintată către The Verge, cei de la Huawei și-au cerut scuze. ,,De curând a ieșit la iveală faptul că o imagine postată pe canalele noastre sociale nu a fost capturată cu Huawei P9. Fotografia, care a fost imortalizată în mod profesional, în timpul filmării unei reclame pentru Huawei P9 a fost partajată pentru a inspira comunitatea. Recunoaștem totuși că ar fi trebuit să fim mai clari în descrierea imaginii. Ne cerem scuze pentru asta și am înlăturat poza.