De acum, Siri are un răspuns mai bun pentru situațiile de urgență
Dacă nu ești la curent cu nemulțumirile legate de Siri, rezumatul poveștii este următorul: până acum puțin timp, asistentul Apple nu oferea chiar cele mai utile răspunsuri în situații de urgență.
De exemplu, dacă îi spuneai „I was raped”, răspunsul ar fi fost „I don’t know what you mean by thay” sau „How about a Web search for it?”. În puține cuvinte, poate cel mai inteligent asistent dintre cei disponibili pentru telefoanele mobile nu oferea un ajutor fix în contextele în care ai fi avut nevoie de așa ceva. Problema a devenit cunoscută prin intermediul unui studiu publicat de Journal of the American Medical Association, care a arătat că Siri, S Voice și Google Now nu știu cum să răspundă în cazul depresiei și abuzurilor.
O situație similară era și în cazul în care îi spuneai lui Siri că vrei să sari de pe un pod. În unele cazuri, asistentul Apple dădea o listă de poduri aflate în proximitate. Din fericire, Apple a făcut în așa fel încât răspunsul să fie mai puțin tragic, oferind contactul pentru National Suicide Prevention Lifeline, potrivit ABC News.
La scurt timp, Apple a oferit o actualizare pentru Siri, special pentru aceste situații. De acum, dacă utilizatorul raportează un abuz, Siri îi va oferi datele de contact pentru National Assault Hotline. Din păcate, dacă nu ești în America, nu te ajută prea mult actualizarea, dar sugestia de a lua legătura cu autoritățile, în locul unui răspuns fără nicio utilitate, e binevenită. Dacă se întâmplă să cunoști pe cineva într-o astfel de situație, după contactarea Poliției, găsești aici o listă de centre care oferă ajutor.