Cea mai nouă reclamă Apple e filmată de utilizatorii de iPhone

de: Bogdan Cristea
07 06. 2016


Apple răsplătește creativitatea clienților săi printr-o nouă serie de reclame.

Pe parcursul anilor, Apple a lansat o serie de reclame excepționale, care au contribuit în mod clar la popularizarea dispozitivelor sale pe piață. Însă compania din Cupertino a realizat că probabil cea mai bună reclamă de care poate avea parte sunt chiar realizările oamenilro care utilizează acele produse. Astfel, în urmă cu puțină vreme, Apple a selectat un număr de videoclipuri realizate de persoane din toată lume și le-a folosit într-o serie de spoturi TV.

[related]

Lista de redare pe care am inclus-o mai sus conține toate cele 8 reclame, iar niciuna dintre ele nu depășește durata de 16 secunde. Mai mult decât atât, Apple a inclus în descriere și numele fiecărei melodii folosite, astfel că nu veți fi nevoiți să vă folosiți de Shazam dacă găsiți vreo melodie care vă place. Și, credeți-ne, cu siguranță veți găsi.

După cum probabil era de așteptat, toate videoclipurile sunt extrem de bine realizate. Unul dintre ele, de exemplu, ne prezintă o femeie alergând pe plajă în timp ce este ținută de mână de persoane care o filmează, iar altul a fost realizat dintr-un avion care zbura între Miami și Curaçao.

Când vine vorba de vânzări, însă, lucrurile nu au stat foarte bine în ultima vreme. iPhone 6S nu s-a vândut la fel de bine precum se așteptau cei de la Apple. În acest condiții, compania a fost nevoită să reducă numărul de dispozitive produse în perioada cuprinsă între lunile ianuarie și martie cu aproximativ 30%, în comparație cu același interval din anul 2015.

Din păcate pentru oficialii companiei din Cupertino, situația nu s-a îmbunătățit nici la sfârșitul lunii martie, și nici la începutul lunii aprilie, motiv pentru care producția va fi redusă și în al doilea trimestru financiar din acest an. Mai mult decât atât, se pare că gigantul din Cupertino nu are de gând să producă mai mult modele iPhone SE pentru a suplini pierderile cauzate de popularitatea scăzută a flagship-urilor sale.