Ce schimbări pregătește Telekom pentru clienții săi
În cadrul unui eveniment de presă, Telekom Romania a prezentat strategia sa pentru anul 2016. Aceasta a fost prima apariție publică a noului CEO al companiei, Miroslav Majoroš.
În urmă cu puțin timp, scriam despre parteneriatul dintre Orange și Telekom Romania. S-ar părea că anul 2016 aduce și mai multe schimbări pentru operator.
În 2016 Telekom Romania a planificat investiţii de peste 180 milioane de euro, cea mai mare parte urmând să fie direcţionată spre dezvoltarea şi extinderea rețelelor, atât pentru tehnologiile fixe, cât şi mobile. Compania va continua dezvoltarea dinamică a reţelelor FTTH (fiber-to-the-home) și 3G/4G.
Telekom Romania va extinde cu peste 30% acoperirea rețelei bazate pe fibră optică, având ca obiectiv atingerea a 2 milioane de gospodării până la sfârşitul anului 2016. Pe segmentul serviciilor mobile, Telekom Romania va continua eforturile de modernizare, extindere şi optimizare a reţelelor 3G/4G, iar până atunci, clienții operatorului vor putea folosi infrastructura Orange.
”Relația cu clienții” a fost un subiect foarte discutat în timpul evenimentului, iar CEO-ul s-a lăudat de câteva ori privind calitatea serviciilor din acest punct de vedere.
”Excelenţa în relaţia cu clienţii este cuvântul cheie pentru noi începând din 2016. Concret, aceasta se va traduce prin valoare adăugată pentru clienţii noştri, constând într-un număr crescut de beneficii, servicii inovatoare, competitive şi simplificate şi iniţiative speciale, menite să le ofere experienţe unice încă din prima zi petrecută alături de noi”, a afirmat Miroslav Majoroš, CEO Telekom Romania.
În cadrul conferinței a fost confirmată și dezvoltarea unei rețele aviatice europene care va include și România.