Apple vă rezolvă problemele în direct, pe Twitter
Cei de la Apple tocmai au lansat o linie directă de suport pe Twitter pentru a vă ajuta în cazul în care întâmpinați probleme cu produsele sau serviciile gigantului din Cupertino.
Numărul celor care folosesc produse Apple nu este deloc mic. Este foarte posibil ca în anumite circumstanțe să vă fie destul de dificil să aveți parte de ajutor avizat în cazul în care întâmpinați dificultăți în a le utiliza. Pentru a contracara într-o oarecare măsură astfel de situații, compania condusă de Tim Cook a inițiat zilele trecute un serviciu de asistență online surprinzător de eficient. Platforma pe care acesta din urmă funcționează este Twitter, iar în mai puțin de 30 de minute din momentul în care s-a lansat, internauții au început să pună întrebări mai mult sau mai puțin precise.
Ideea nu este nici pe departe revoluționară, foarte multe companii din diverse domenii oferă deja tipul acesta de asistență online pentru clienți. Nici măcar nu este limitată la companii din IT. În ceea ce privește spectrul de subiecte pe care îl puteți parcurge în acest mod, acesta este foarte variat, începând cu Apple Music sau contul vostru de iCloud și încheind cu spațiul liber pe MacBook. În plus, pe pagina principală a profilului de Twitter, veți primi diverse sfaturi generale menite să vă ajute să profitați un pic mai multe de produsele voastre Apple.
Compania Apple are deja foarte multe conturi de Twitter, pentru iTunes, Apple Music și numai. Până acum însă, toate au fost folosite aproape exclusiv pentru promovare, nu suport. Noul cont de Twitter, menit să vă ajute în remedierea problemelor este @AppleSupport. Ca sistem de funcționare, este suficient să-i adresați o întrebare, doar în engleză momentan și în scurt timp veți fi invitați să inițiați o conversație pe privat, prin DM-uri sau mesaje directe pentru aflarea soluției la problemă.