Xiaomi anunţă cel mai subţire şi performant Smart TV 4K al anului
În competiţia acerbă pentru piaţa de televizoare, cei de la Xiaomi au anunţat un nou smart TV impresionat prin simplitate şi performanţă.
Cu toate că activează în cea mai mare parte a timpului doar în câteva ţări asiatice, nu trebuie neglijat deloc faptul că cei de la Xiaomi petrec o mare parte din timp diversificându-şi portofoliul de produse. Cea mai nouă creaţie a chinezilor din acest trend poartă numele de Xiaomi Mi TV 2 şi vine la pachet cu un set de specificaţii atractive şi un preţ infim.
Ilustrat în imaginea de mai sus, noul Xiaomi Mi TV 2 este disponibil doar într-o singură versiune de 49 de inci, cu o rezoluţie nativă 4K şi o grosime infimă de 9,9 milimetri în cea mai mare parte a panoului. În contextul în care designul general al produsului este unul foarte atractiv, puteţi percepe ca pe un bonus grosimea foarte mică.
În plus, rulează Android 5.0 Lollipop, o platformă care vă deschide foarte multe uşi când vine vorba de redarea de conţinut multimedia offline sau online. Pe lângă conectivitatea WiFi, Bluetooth, HDMI 2.0a şi USB 3.0, Mi TV 2S foloseşte la interior un SoC MStar 6A928 quad core pe arhitectură ARM A17 ajutat de un GPU Mali T760MP4, 2GB RAM şi o memorie internă de 8GB.
Trecând însă peste particularităţile evidente, Xiaomi a ţinut să se laude foarte mult cu ecranului noului lor TV. În teorie, panoul efectiv este produs de Samsung, dar sistemul de retroiluminare LED a fost realizat de Xiaomi pentru a personaliza la maxim experienţa vizuală oferiă de produs. Astfel, Xiaomi Mi TV 2 este unul dintre singurele TV-uri din lume capabil să afişeze conţinut 4K necompresat la 60 de cadre pe secundă cu un gamut de culoare YUV 4:4:4, un detaliu pe care de obicei îl întâlnim doar la monitoarele profesionale.
La un preţ de achiziţie de 485 de dolari, acest televizor nu ar trebui să lipsească din nici o casă. Din păcate, cel puţin în prima etapă de propagare, va fi disponibil doar în China. Nu putem decât să sperăm că Xiaomi va lua decizia să-l comercializeze şi în alte colţuri ale mapamondului.