Samsung vinde cele mai multe smartwatch-uri, dar Apple vine din urmă cu Apple Watch

de: Alexandru Puiu
11 03. 2015

Cel mai recent studiu pe marginea vânzărilor de ceasuri inteligente poziţionează Samsung pe primul loc. Să vedem dacă schimbă situaţia în 6 luni.

Contrar situaţiei de acum cinci sau zece ani în care Apple reinventa apa caldă cu lansarea primului iPhone sau iPad, cu Apple Watch au venit destul de târziu la petrecere. Piaţa de smartwatch-uri este destul de saturată de producători, chiar dacă analiştii s-au grăbit deja să afirme că gigantul din Cupertino va comercializa câteva milioane de unităţi în primul an de disponibilitate, obţinând în scurt timp dominaţia în acest sector.

Până se va întâmpla însă acest lucru, Samsung conduce detaşat vânzările de ceasuri inteligente. Această statistică este şi mai interesantă în condiţiile în care compania sud coreeană a refuzat să anunţe un nou dispozitiv din la MWC 2015. Aparent, preferă să aştepte până la o nouă lansare, în speranţa că va anunţa un dispozitiv aproape perfect de această dată.

Cele mai noi informaţii vin de la Statista. Respectiva firmă de statistică confirmă nu mai puţin de 1,2 milioane de ceasuri vândute de Samsung pe parcursul lui 2014. Pornind de la această informaţie, gigantul asiatic deţine 17,65% din această piaţă. Pebble se află pe poziţia a doua cu 700.000 de unităţi comercializate şi Pebble, pe poziţia a treia, cu 600.000 de astfel de gadgeturi ajunse la utilizatori.

Eu zic că acum este momentul ideal pentru a vă arunca la câteva pariuri legate de numărul de luni sau săptămâni în care Apple va depăşi orice urmă de concurenţă.