Rochia care a dat peste cap Google: Cum s-a născut Google Images

de: Andrada Bonea
09 04. 2015

Jennifer Lopez a făcut multe lucruri de-a lungul carierei: a cântat, a jucat în filme, a fost în juriu la American Idol, a creat o linie vestimentară pentru animale și probabil mai pot fi incluse și altele pe listă. Totuși, puțin știu faptul că Jenny from the block poate să treacă în CV și faptul că este muză tech.

Într-un articol publicat pe Project Syndicate, Eric Schmidt, președintele excutiv Google, a oferit detalii despre felul în care a fost creat cel mai popular motor de căutare. Fondatorii Larry Page și Sergey Brin făceau tot felul de încercări, ca toți inventatorii de succes. Au început cu imaginile. Până la urmă, oamenii voiau ceva mai mult decât un text sec. Aparent, această dorință a fost amplificată de rochia verde pe care J Lo a purtat-o la premiile Grammy din 2000. În scurt timp, a devenit cea mai populară căutare. Și pentru că nu exista o funcționalitate care să le ofere utilizatorilor web rapid poze cu ținuta artistei, s-a născut Google Images.

În primă fază, site-ul oferea acces la aproximativ 250 de milioane de imagini. În 2010, numărul a urcat la mai mult de 10 miliarde.

E amuzant să ne gândim că acum avem acces la colecții de poze cu pisici adorabile, în mare parte datorită faptului că oamenii au vrut să vadă rochia de inspirație hawaiiană a lui Jennifer Lopez. Sau să fi fost sandalele? Oricum, este de apreciat interesul oamenilor pentru modă.