Orange își schimbă imaginea și abonamentele și îți oferă mereu un plus de energie
În cadrul unui eveniment special organizat vineri, reprezentanții Orange România au anunțat un refresh de brand, o nouă strategie, noi abonamente, dar și o inițiativă prin care le oferă clienților posibilitatea să aibă telefoanele mereu încărcate.
În comunicarea externă, promisiunea este exprimată printr-o nouă semnătură a brandului, „It’s all about what matters to you”, şi o nouă identitate vizuală, care explică într-un mod
simplu şi prietenos felul în care serviciile Orange le pot face viaţa mai uşoară clienţilor.
Din 14 septembrie, clienții Orange vor avea la dispoziție o gamă simplificată de abonamente de voce și internet. Acestea înlocuiesc abonamentele Cangur, Panteră şi Colibri. Astfel, vor exista abonamentele de bază Orange Me, dedicate serviciilor de voce, și Orange Net, pentru internet. Mai există pachetele Orange Share şi Orange Family, care vin cu beneficii la nivel individual sau la nivel de familie pentru cei care folosesc mai multe servicii, iar pentru antreprenori există Orange Pro, un abonament special, cu ”abundență de resurse”. În plus, IMM-urile pot beneficia de
Pentru a avea acces mai uşor la cele mai performante smartphone-uri şi tablete, abonaţii Orange cu vechime mai mare de un an vor putea cumpăra astfel de dispozitive şi în rate, cu plata direct pe factura Orange.
Pentru a se putea baza pe o conectivitate neîntreruptă, la achiziţionarea oricărui smartphone 4G ei vor primi cadou o baterie externă Power Up, de 2.000 mAh, pe care, atunci când se descarcă, o vor putea înlocui oricând cu o baterie plină la orice magazin Orange. Bateria poate fi cumpărată și individual, pentru 10 euro.
Programul Orange Thank You aduce beneficii noi pentru a răsplăti loialitatea clienților cu mai multe puncte, acordate acum şi pentru acţiunile din mediul digital. La aniversare, aceştia vor fi sărbătoriți cu reduceri la accesoriile preferate achiziţionate din magazinul online în funcție de vechimea în rețea, și-și vor putea alege bonusul preferat: minute naționale, internet sau roaming. Totodată, interacțiunile clienților în mediul online, precum plata online a facturii, reîncărcarea unui cont PrePay sau comenzile din magazinul online sunt de acum recompensate.