Noile reclame Apple te vor face să urăști tot ce înseamnă iPhone

de: Răzvan Băltărețu
10 07. 2015

iPhone e cel mai popular telefon din lume, nu se poate contesta o astfel de evidență, dar Apple a mers puțin prea departe cu ultimele reclamele.

„Dacă nu este un iPhone, atunci nu e iPhone” este sintagma folosită de Apple în ultimele două reclame pentru iPhone 6. Mai sunt câteva luni până vom vedea ce a pregătit pentru iPhone 6s, dar se pare că folosește din plin acel timp ca să se laude cu reușitele de până acum. Dacă reclama de mai sus este întrucâtva sterilă și doar de laudă pură, cea de mai jos are o doză de adevăr în ea.

„În momentul în care tu creezi și hardware-ul, și software-ul, atunci poți face produse cu adevărat uimitoare” susține Apple prin această reclamă. Și într-adevăr este cel mai mare avantaj pe care îl ai când cumperi un iPhone. În timp ce companii precum OnePlus și Samsung mizează pe procesoare puternice și memorii RAM mari, Apple a folosit în iPhone 6 un procesor dual-core și 1GB de memorie RAM, dar este în continuare competitiv datorită optimizării între software și hardware.

În rest, nu lua prea în serios niciuna dintre reclame. Este modul Apple de a spune că face telefoane excelente, cu praf de zână în ele și cu har de a-ți schimba radical viața. În fapt, sunt doar telefoane. Mai bune sau mai rele, rămân gadgeturi care trebuie să fie utile și nu îmbrăcate în mii de adjective.