Cum a profitat Pebble de pe urma lansării Apple Watch

de: Octavian Palade
15 03. 2015

Pebble Time încă nu a ajuns pe piață, dar deja este unul dintre cele mai populare smartwatch-uri. După ce a spart toate recordurile platformei Kickstarter, banii strânși de compania Pebble pentru a produce modelul Time continuă să crească. 

Cei de la TechCrunch au făcut o analiză care demonstrează că popularitatea Pebble Time nu este datorată numai caracteristicilor tehnice sau prețului scăzut. Se pare că Pebble a profitat cu vârf și îndesat de lansarea Apple Watch.

Mai exact, proiectul strânge aproximativ 6.000 de dolari pe oră înainte de marele anunț făcut de Apple. În ziua lansării, încasările au crescut la 10.000 de dolari de oră, iar după ce Apple Watch a devenit oficial, numărul a ajuns chiar la 16.000 de dolari pe oră.

”Când cea mai mare companie din lume intră pe piața pe care activezi, acesta este genul de validare la care doar poți visa”, a declarat Eric Migicovsky, CEO Pebble.

Creșterea subită a popularității Pebble Time s-a datorat, în mare, faptului că Apple a reușit să crească interesul consumatorilor pentru ceasuri inteligente. De asemenea, este posibil ca unele persoane care așteptau Apple Watch să fi fost dezamăgite de gadget și să-și fi îndreptat atenția către compania care a popularizat ceasurile inteligente.

Pebble Time și Pebble Time Steel mai au la dispoziție 12 zile de campanie, dar deja au strâns finanțări de peste 18 milioane din precomenzi. Pebble a reușit să vândă până acum mai mult de un milion de ceasuri inteligente, dar rămâne de văzut care va fi situația în momentul în care Apple Watch va ajunge în magazine, pe 24 aprilie.