Creatorii Metal Gear Solid V penalizează utilizatorii de Xbox One

de: Alexandru Puiu
09 08. 2015

Cu doar câteva săptămâni rămase până la lansarea Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, aflăm cele mai arzătoare detalii despre noul joc. 

La scurt timp după lansarea noilor console next-gen, deşi Xbox One şi PlayStation 4 aveau configuraţii hardware similare, foarte multe jocuri care apăreau pe ambele platforme arătau mai bine pe PS4. Această discrepanţă era cauzată de faptul că o parte din resursele hardware ale consolei ieşite din Cupertino erau folosite în permanenţă de senzorul Kinect. Motivul este însă mai puţin relevant. Important este că şi în 2015, jocuri multaşteptate, precum noul Metal Gear Solid sunt lansate cu aceleaşi dezavantaje pentru deţinătorii unui Xbox One.

Printr-un comunicat oficial al creatorilor Metal Gear Solid V: The Phantom Pain aflăm că posesorii de PlayStation 4 se vor putea juca acest titlu la o rezoluţie Full HD 1080p şi 60 de cadre pe secundă. Deşi vor avea parte de aceeaşi experienţă de gaming datorită numărului constant de 60 de cadre pe secundă, noul joc pe Xbox One va rula la o rezoluţie de 900p. În altă ordine de idei, diferenţa de detalii de la 1920 x 1080 până la 1600 x 900 pixeli nu este una foarte evidentă, mai ales pe televizoare mai mici. În schimb, e una care s-ar putea să vă deranjeze mental. În definitiv, aţi investit aceeaş sumă de bani în consolă precum vecinul de la etajul doi, dar la voi, acelaşi joc, achiziţionat cu aceeaşi bani se vede mai prost.

Dacă vă încadraţi printre cei care caută în permanenţă jumătatea plină a paharului, rezoluţia nativă de 900p pentru Metal Gear Solid V: The Phantom Pain este un motiv de bucurie. Nu de alta, dar anteriorul MGS V: Ground Zeroes rula la 720p pe Xbox One şi 1080p pe PS4.

Aşteptaţi lansarea noului The Phantom Pain începând cu 1 septembrie pentru PC, PS4 şi Xbox One.