ASUS promite cea mai bună garanție: dispozitivul reparat și banii înapoi

de: PLAYTECH
30 07. 2015

ASUS România pornește campania „Fiabilitate garantată sau primești banii înapoi” în perioada 1 august – 31 decembrie 2015, iar asta aduce beneficii mari pentru tine ca utilizator.

Programul anunțat de ASUS asigură orice cumpărător că își va primi banii înapoi în cazul întâmpinării vreunui defect hardware, iar în același timp produsul îi va fi reparat. Compania susține că astfel își duce mai departe angajamentul privind asigurarea calității produselor sale. Astfel, clienții pot avea certitudinea unei alegeri sigure în privința fiabilității laptopurilor sau a tabletelor cumpărate, indiferent din ce gamă fac parte.

În eventualitatea dezvoltării vreunui defect hardware pe parcursul primelor 12 luni de la achiziție, compania va asigura reparația gratuită și în același timp va returna contravaloarea produsului în cauză. Pentru a beneficia de acest avantaj, fiecare cumpărător trebuie să își înregistreze produsul pe site-ul dedicat în termen de 15 zile de la data achiziției, încărcând o copie digitală a facturii fiscale.

În cazul apariției vreunui defect hardware, clientul va contacta serviciul de asistență ASUS pentru a raporta problema și a aranja remedierea acesteia. În termen de 30 de zile de la eventuala reparație, utilizatorul trebuie să transmită o cerere de ramburs prin intermediul aceluiași site web. Compania îi va returna banii direct în contul bancar în termen de 30 de zile de la validarea aplicației pentru ramburs.

Anul acesta, ASUS a lansat și telefonul ZenFone 2, unul cu raportul performanță – preț foarte bun. „Taiwanezii au arătat cu modelul ZenFone 2 că nu se pricep doar la laptopuri, convertibile și tablete, ci că pot fi un adversar de temut și pe piața de smartphone-uri. (…) ASUS ZenFone 2 este un telefon perfect pentru utilizatorii care vor un smartphone care să le facă pe toate fără să le golească buzunarele” – întregul review Playtech pentru acest telefon este aici.