Apple insistă să-și aducă muzica și pe Android

de: Ștefan Neculai
04 09. 2015

Cum cele trei luni de acces gratuit la aplicația Apple Music sunt pe cale să ia sfârșit, asta pentru cei care s-au înscris chiar de la lansarea platformei, cei de la Apple au confirmat că multe îmbunătățiri sunt pe drum.

Într-un interviu pentru publicația The Guardian, vicepreședintele iTunes Internațional, Oliver Schusser a declarat că lansarea Apple Music nu a fost chiar lipsită de probleme și că Apple lucrează intens să perfecționeze serviciul, luând în considerare feedback-ul pe care l-a primit de la utilizatori.

Apple dorește să se diferențieze de rivalii săi cu o selecție largă de playlist-uri, iar odată cu lansarea platformei radio Beats 1, aceștia se concentrează să înlăture potențialele probleme și să includă noi opțiuni.

Cea mai reprezentativă ar fi platforma Apple Music Connect, din cadrul serviciului, care le permite fanilor să se conecteze direct cu artiștii preferați. Acesta este practic un blog prin intermediul căruia artiștii își împărtășesc produsele media într-un mod exclusiv cu fanii lor.

Apple nu se limitează la dispozitivele lor și își doresc cu ardoare ca serviciul Apple Music să fie disponibil și pe Android. Aceștia afirmă totuși că acest proces va mai dura ceva timp, deoarece încă mai este mult de muncă.

Cu toate astea, având în vedere că perioada de trei luni gratuite se apropie de final pentru cei care s-au înscris pe data de 30 iunie, aceștia vor fi puși în fața alegerii de a continua să folosească serviciul sau de a renunța. Abonamentul pentru Apple Music este în valoare de 4,99 euro pe lună.

Totuși, pentru cei de la Apple „interesul actual nu este să atragă cât mai mulți abonați, ci să îmbunătățească serviciul”, a declarat Schusser pentru The Guardian.