Twitter se reinventează, începe să arate mai mult ca Facebook

de: Alexandru Puiu
09 04. 2014

Într-o nouă încercare de redesign a profilurilor web , gigantul în socializare introduce nişte schimbări ce aduc aminte de Facebook.

Dacă nu v-aţi uita atent la liniile de text din captura de mai sus aţi fi tentaţi să credeţi că este vorba de pagina de Facebook a actriţei Kerry Washington. Dacă le puneţi una lânga alta, cele două imagini alăturate, cu siguranţă nu ajută cazul celor de la Twitter.

Trecând însă peste formatul vizual din ce în ce mai similar al celor două reţele de socializare, din punct de vedere obiectiv, gestul oficialilor serviciului de microblogging este de apreciat. Trăim într-o perioadă în care, dacă oferi un serviciu şi nu-l , eşti cu uşurinţă trecut cu vederea. În definitiv, utilizatorii s-ar putea să aprecieze acest layout cunoscut.

Propagarea noului design către toţi utilizatorii va dura cel puţi o săptămână. Iniţial, acest format de pagini de profil a fost aplicat câtorva celebrităţi. Dacă intrăm în detalii, acum avem acces la o fotografie de profil mult mai mare, în timp ce imaginea de antet poate spune şi mai multe despre o persoană. În cazul în care vreţi să găsiţi uşor tweet-urile de care să fiţi mândri, de acum înainte puteţi vedea mult mai uşor cele mai populare postări ale voastre, relativ la nivelul de interacţiune pe care l-au generat din partea celor care vă urmăresc. Modul în care vedeţi fotografiile postate de cineva s-a schimbat semnificativ şi, per ansamblu, întreaga interfaţă este mai curată şi mai intuitivă.

Pentru a vedea şi voi la prima mână noul Twitter, puteţi accesa paginile de profil a Primei Doamne a Statele Unite sau a actriţei Kerry Washington.