Samsung desfiinţează tot mai multe servicii proprietare

de: Alexandru Puiu
27 05. 2014

La doar câteva zile după ce a anunţat că îşi va închide propriul serviciu de muzică online pe 1 iulie, vine cu altă .

Deşi este greu de înţeles restructurarea unui număr atât de mare de servicii marca Samsung, gigantul sud coreean are probabil motivele sale pentru a-şi face un pic curăţenie în magazinele de conţinut digital.

După ce a anunţat în urmă cu aproximativ o săptămână că îşi va închide magazinul digital de muzică, acum a venit rândul platformei sale de eBooks să intra în pământ. Pentru cei care îşi doreau să afle un răspuns detaliat la această situaţie, un oficial Samsung a oferit pentru Wall Street Journal o variantă foarte ambiguă. Aparent, mişcările de trupe au avut loc deoarece creatoarea terminalelor Galaxy ,,se străduieşte să se diferenţieze prin servicii şi să îmbunătăţească valoarea oferită clienţilor.” Pe lângă această variantă care reuşeşte să ne bage mai mult în ceaţă, acelaşi purtător de cuvânt a insistat pe faptul că, în perspectivă, compania pe care o reprezintă va continua să ofere varietate clienţilor săi, atât prin servicii proprii cât şi prin parteneri.

După data de 1 iulie, Samsung Hub, o altă componentă care se zvoneşte că va dispărea în curând, va găzdui filme, jocuri şi conţinut educaţional. Vizavi de ceea ce urmează să se întâmple în viitorul apropiat, Samsung a omis să spună dacă mai are şi alte veşti negative ce urmează să se materializeze în curând. Dacă ar fi să citim printre rânduri strategia companiei, având în vedere că a omis să mai preinstaleze Samsung Hub pe Galaxy S5, este evident că acesta nu mai este o prioritate pentru gigant.

Partea amuzantă în această ecuaţie este că sud coreenii sunt imuni la toate aceste anunţuri, deoarece Samsung, în ţara sa natală, va continua să suporte toate magazinele sale virtuale, inclusiv cel de muzică şi de cărţi în format digital, pe care le va închide oriunde în altă parte.