Oculus Rift și Chuck E. Cheese, un parteneriat mai deosebit

de: Radu Neagu
22 05. 2014

Oculus Rift s-a dovedit a fi o tehnologie extrem de populară atât în rândul dezvoltatorilor cât și pentru utilizatorii obișnuiți care au venit cu idei care mai de care mai trăznite pentru utilizarea acestuia.

Chuck E. Cheese, unul dintre faimoasele restaurante dedicate copiilor, din Statele Unite, au început un program pentru cei mici, în care Oculus Rift este vedeta principală. Astfel, o serie de locații din Dallas, Texas au implementat câteva headset-uri pentru entertainment-ul celor mici, pentru diverse jocuri. Oficialii lanțului Chuck E. Cheese vor implementa mai departe și în câteva locații din San Diego, California și Orlando, Florida, dispozitivele Oculus Rift, tot pentru entertainemnt-ul vizitatorilor, iar programul se poate extinde și mai mult de atât.

Compania poate face destul de multe pentru Oculus Rift în acest moment, pe lângă faptul că vor achiziționa câteva sute de headset-uri, numărul vizitatorilor care le trec pragul și care pot încerca noua tehnologie este deosebit de mare. Este de altfel rețeta perfectă pentru a introduce tehnologia celor mici, public care nu este de obicei prezent pe la târgurile de tehnologie, și care are cu siguranță o altă impresie despre realitatea virtuală. Mai interesant este faptul că nu Oculus Rift a fost cu ideea, ci proprietarii lanțului Chuck E. Cheese care consideră acest dispozitiv, momentan doar ca pe o modalitate de a atrage mai mulți clienți care să le treacă pragul.