Candy Crush Soda Saga reinventează „roata”

de: Alexandru Puiu
12 06. 2014

În cazul în care credeaţi că cei de la King nu mai lansează nimic nou, vă veţi bucra să aflaţi că tocmai au anunţat Candy Crush Soda Saga.

Mulţi au clasificat compania ca fiind un ,,one hit wonder”, un gigant care se pricepe la un singur lucru şi nu este foarte talentat în a se reinventa. Partea cea mai tristă este că noul joc Candy Crush Soda Saga confirmă fenomenul de mai sus.

După ce au luptat să patenteze cuvinte precum Candy sau Saga cu rezultate mixte, cei de la King au revenit la domeniul la care se pricep cel mai bine, realizarea de jocuri. Candy Crush Soda Saga este cel mai recent titlu al companiei şi poate fi descărcat în mod gratuit din Google Play.  Cu toate că momentan este disponibil doar în magazinele virtuale Google din Canada, Suedia, Spania şi Olanda, are toate şansele ca aproximativ într-o săptămână să beneficieze de o lansare globală. Nici utilizatorii de iOS nu vor fi neglijaţi, dar aceştia trebuie să mai aştepte câteva săptămâni până când noul Soda Saga va ajunge în App Store.

Noul joc Candy Crush Soda Saga este foarte similar cu popularul titlu cross-platform pe care e foarte probabil să-l fi jucat la un moment dat. Pe parcursul a 75 de misiuni, scopul vostru este să uniţi bomboane de aceeaşi culoare. Deşi nu aţi greşi dacă aţi percepe acest titlu doar ca pe un update, referinţa la suc carbogazos din titlu va introduce totuşi câteva elemente noi de gameplay. Aparent, bomboanele vor fi tentate implicit să plutească şi să se ridice în sus în loc să cadă în jos, ca până acum.