Konami compară performanţa grafică Xbox 360 – Xbox One – PS3 – PS4
Cei de la Konami vor lansa în format cross-platform cel mai nou joc Metal Gear Solid, motiv pentru care au decis să facă nişte capturi de comparaţie Xbox 360 – Xbox One – PS3 – PS4.
Deşi mulţi ar putea clasifica diferenţele de performanţă dintre Xbox One, Xbox 360, PS3 şi PS4 ca fiind subiective şi aproape inexistente, mai ales când vorbim de acelaşi joc ce funcţionează pe toate, cei de la Konami şi-au propus să ne demonstreze contrariul. Pentru conţinut de test, au avut jocul Metal Gear Solid 5: Ground Zero, ce urmează să fie lansat în martie pe consolele actuale şi pe cele de acum 10 ani ale Microsoft şi Sony, Xbox 360 – Xbox One – PS3 – PS4.
Imaginile ataşate acestui material vă oferă o mostră infimă din efortul pe care l-au făcut creatorii jocului cu scopul de a vă ajuta să luaţi o decizie informată, în contextul în care nu aveţi deja cumpărată o consolă.
În cazul în care doar performanţa grafică este reperul care contează pentru voi, pe blogul companiei puteţi vedea capturi de ecran la dimensiune reală Xbox 360 – Xbox One – PS3 – PS4, capturi care vor scoate foarte bine în evidenţă detaliile de care este capabil un aparat de gaming sau altul.
Ca un mic detaliu, jocul nu va rula la aceeaşi rezoluţie şi nici cu acelaşi număr de cadre pe fiecare consolă în parte. Pe PS3, Xbox 360 şi Xbox One, jocul va fi afişat la 720p, în timp ce utilizatorii de PS4 se vor bucura de un upgrade la Full HD 1080p. În plus, în timp ce posesorii de Xbox 360 şi PS3 vor experimenta misiunile lui Snake la 30 de cadre pe secundă, consolele next-gen vor avea o medie de 60 de cadre randate individual în fiecare secundă.