eMAG devine „Moș Crăciun“: a vândut din greșeală produse la 1 leu și va onora toate comenzile

de: Răzvan Băltărețu
24 11. 2014

eMAG a avut o problemă în seara de 23 noiembrie și unele produse au fost listate cu preț mult mai mic. Magazinul va onora comenzile.

Iulian Stanciu, directorul eMAG. FOTO Răzvan Băltărețu

eMAG a avut prețuri greșite la produse resigilate și oamenii au comandat 730 de produse la preț foarte mic. Acum, toate comenzile vor fi onorate.  Eroarea la produsele resigilate a determinat prețuri de vânzare cuprinse între 1 leu și 8 lei pentru o gamă largă de produse. De exemplu, un telefon Samsung Galaxy S4 a putut fi cumpărat la prețul de 1 leu, redus de la 1.449 lei, un televizor LED Smart TV 3D Philips, 117 cm, Full HD a fost redus de la 4.246 de lei la 3 lei, Ultrabook Dell Studio XPS Duo 12 a fost redus de la 4.796 de lei la 3 lei.

„Satisfacția clientului este foarte importantă pentru noi și vom onora absolut toate comenzile, iar produsele vor fi expediate rapid”, a declarat Iulian Stanciu, directorul general eMAG. Valoarea totală a reducerilor greșite este de 1,15 milioane de lei. Cea mai mare reducere, de 11.190 lei, a fost aplicată unui echipament de rețea, un switch Cisco Catalyst 2960, care a putut fi cumpărat la prețul de 8 lei față de prețul de listă de 11.190 lei.

În intervalul în care produsele au fost listate cu prețurile greșite, de la 20.30 la 22.59, au fost comandate, în total, 730 de produse. Vestea de la eMAG vine la doar câteva zile după ce s-a derulat campania Black Friday 2014, când magazinul a reușit să vândă de 165 de milioane de lei, pornind la 7.50 dimineața cu 450.000 de produse.

Sfatul Playtech: Dacă dorești un smartphone 4G, ai o listă completă aici. Aici ai o listă mai mare cu toate dispozitivele Apple și aici este oferta celor cu Android, dacă dorești să îți cumperi un telefon nou.

Actualizare 12.36 – site-ul eMAG a avut probleme de funcționare. De Black Friday, site-ul magazinului a rezistat, dar acum acele servere suplimentare au fost închise și a rămas să ruleze pe cele obișnuite.

Actualizare – „Adevărul“ a publicat o analiză a evenimentului cu declarații ale celor responsabili. „În fiecare lună, pe 23, noi reducem preţurilor resigilatelor. În această lună am folosit o nouă aplicaţie care gestionează legătura între aplicaţia de produse resigilate şi site. Această aplicaţie a interpretat greşit preţurile produselor de peste 1.000 de lei, astfel încât valoarea lor a fost împărţită la 1.000. În cazul secţiunii produselor resigilate este posibil să avem discounturi mari, de până la 80%. Până astăzi nu am avut un mecanism automat de verificare a preţurilor“, a declarat Bogdan Axinia, vicepreşedinte eMAG.