Deezer primește o nouă interfață care te ajută să descoperi muzică mai ușor

de: Octavian Palade
01 10. 2014

Deezer, serviciul premium de streaming digital oferit în România în exclusivitate de Orange, lansează azi o nouă interfață pentru varianta web, cu un design nou ce scoate în evidență recomandările și ajută și mai mult utilizatorul să descopere muzică nouă.

Bazat pe teste de utilizabilitate extinse și pe feedback-ul utilizatorilor, noua interfață le oferă acestora un acces mult mai facil la catalogul Deezer (care acum conține peste 35 de milioane de melodii), punând recomandările și favoritele în lumina reflectoarelor.

Noul look evidențiază și funcția inteligentă FLOW care ajută utilizatorii să descopere piese și artiști noi cu doar un singur click, oferindu-le un playlist personalizat, în funcție de gusturile fiecăruia.

„Deezer și-a construit o audiență globală de peste 16 de milioane de utilizatori, așa că avem acces la o cantitate mare de date, ceea ce înseamnă că ne putem adapta serviciile la nevoile utilizatorilor noștri. Noi credem că noul design este cu adevărat inteligent în ceea ce privește forma și funcționalitatea, punând accentul pe ceea ce contează cel mai mult – muzica”, a declarat Alexandre Croiseaux, VP Product, Deezer.

Noul design include:

  • O interfață curată – inspirată de versiunea de pe tablete;
  • Player-ul a fost mutat din header în sidebar – evidențiind acum și mai mult FLOW și recomandările din feed;
  • Un nou sidebar, ce oferă acces cu un singur click la întreaga bibliotecă muzicală a utilizatorului și la serviciile de bază ale serviciului;
  • Mesaje de bun venit personalizate, contextualizate cu fusul orar și locația, cei mai ascultați artiști și cele mai ascultate playlist-uri, bazate pe gusturile și dispoziția utilizatorilor;
  • Interactivitate sporită cu FLOW – utilizatorii pot acum să aleagă dacă le place o piesă sau nu, ajutând astfel algoritmul să ofere recomandări mai bune.
  • Motorul de căutare a fost optimizat, oferind acum rezultatele dorite aproape instant.