Business Wall Of Fame, o competiție tentantă pentru dezvoltatorii de aplicații

de: Radu Neagu
21 05. 2014

Am aflat de curând de un concurs interesant pentru dezvoltatorii de aplicații, Business Wall Of Fame, trebuie neapărat să aflați și voi mai multe detalii despre aceasta.

Business Wall Of Fame este o competiție pentru dezvoltatorii care au în plan sau chiar în dezvoltare o aplicație pentru segmentul de business, desigur. Competiția este deschisă pentru dezvoltatorii din Republica Cehă, Croația, Ungaria, Polonia, România și Slovacia. Interestul celor de la Deutsche Telekon, organizatorii, este să găsească aplicații și idei inovatoare ce pot duce la simplificarea workflow-ului în companii mici și mijlocii.

Pentru a aplica în această competiție, aveți de completat formularul din pagina de concurs, să vă înregistrați aplicația până la data de 2 iunie 2014 și să explicați cum aceasta îi va ajuta pe antreprenori. Sistemul este pe bază de votare, așadar, pentru a-i convinge pe utilizatori să vă voteze, vă puteți folosi de imagini și clipuri video.

Vor exista trei categorii de câștigători: cea mai bună aplicație națională, cea mai bună aplicație internațională și cel mai bun startup. În cadrul competiției pot participa atât start-up-uri mici, companii de dezvoltare de aplicații în scop comercial și chiar și dezvoltatori individuali. Dezvoltatorii trebuie să indice în formular dacă aplicația lor este destinată consumatorilor din țara natală sau pe plan internațional.

Aplicațiile trebuie să fie destinate companiilor cu un maximum de 250 de angajați și pot fi de tipul web-based sau instalate pe desktop, smartphone sau tabletă. Elemente ale aplicației pot fi stocate în cloud, însă trebuie să existe și o copie a datelor la nivel local, pe dispozitivul indicat.

Aplicația trebuie să se afle în stadiul de dezvoltare și să poată fi testată într-un mediu real. De asemenea, e necesar să aibă programată o dată de lansare înainte de 30 septembrie 2014. Deadline-ul de lansare al start-up-ului respectiv nu trebuie să depășească data de 31 decembrie 2014. Nu în ultimul rând, nu aveți voie să vindeți aplicația înainte de terminarea concursului.

Premiile sunt consistente, cea mai bună aplicație poate deveni Cloud Partner în rețeaua Deutsche Telekom și poate câștiga o campanie de marketing în valoare de 30.000 de euro, precum și acces la 200.000 de clienți actuali ai Deutsche Telekom. În toate cele 6 țări implicate în competiție, numărul de posibil clienți pentru această aplicație este de aproape 1,3 milioane.

Pentru cei care votează, există de asemenea niște beneficii. Unul dintre cei care votează poate câștiga o campanie de marketing în valoare de 10.000 euro pentru compania sa sau pentru compania pe care o reprezintă.

Un juriu atent selecționat va decide aplicația câștigătoare din 10 cele mai importante și mai votate intrări. Deciziile vor fi bazate pe testarea detaliată pe segmentele de calitate și securitate.

Mai jos aveți un mic exemplu pentru un clip de promovare a unei aplicații de înregistrare de sunet. Pentru a o pune în context, putem să spunem că această aplicație ne va permite să reținem tot ce spune șeful și să putem repeta cerințele acestuia, de fiecare dată când uităm ceva, pentru a fi siguri că ne facem treaba în cel mai bun mod posibil.

Și clipul de promovare a competiției: