Blizzard dă vina pe hackeri pentru lansarea cu probleme a Warlords of Draenor

de: Alexandru Puiu
15 11. 2014

La doar câteva zile distanţă de lansarea oficială a noului joc din seria , cei de la Blizzard dau vina pe hackeri pentru problemele de stabilitatea ale jocului.

Toate jocurile celor de la Blizzard necesită o conexiune mai mult sau mai puţin rapidă la internet. Această fixaţie a dezvoltatorului american este cu atât mai evidentă în cazul popularului MMORPG – World of Warcraft.

Din păcate, un joc online cu milioane de jucători necesită o fermă de servere puternice la capătul celălalt al firului. Dacă ar fi să luăm ca exemplu lansările din ultimii ani, cei de la Blizzard au devenit parcă incapabili să dea drumul la un nou titlu sau la un expansion pack fără ca după câteva zile să ofere scuze pentru problemele întâmpinate de fanii respectivelor universuri virtuale din cauza acelor servere. Cei care au încercat să se joace Diablo 3 în prima săptămână după lansare sau Hearthstone Curse of Naxxramas în primele 48 de ore după ce a început să fie disponibil ştiu exact la ce situaţii fac referire.

nu este nici pe departe o excepţie de la regulă. Deşi nu vom şti niciodată adevărul, printr-un comunicat oficial al Blizzard ni se spune că foarte mulţi jucători nu s-au putut conecta la serverele de WoW zilele trecute din cauza unor hackeri care au iniţiat mai multe atacuri de tip DDoS – Distributed Denial of Service. „Deşi soluţiile au ajutat enorm lansarea noastră din America de Nord, am întâmpinat alte câteva probleme, inclusiv un atac de tip DDoS, care au ajuns să se reflecte în latenţe şi mai mari“, informează compania.

Dintr-un punct de vedere, aceste particularităţi contează mai puţin, dacă după o sesiune de mentenanţă ce se va desfăşura astăzi lucrurile vor reveni la normal. Dacă nu va fi cazul, numărul în continuă scăderea al jucătorilor de WoW va continua să scadă într-un ritm şi mai alert.