Twitter inca pierde bani si incepe sa devina „stresat”

de: Radu Neagu
01 11. 2013

Dupa stirile legate de faptul ca Twitter nu este inca profitabil, schimbarile de interfata si de functionare ale platformei indicau ca lucrurile se indreapta din perspectiva de business.

Twitter a crescut destul de rapid, a angajat rapid sute de oameni, a achizitionat noi birouri pentru ca acestia sa isi desfasoare activitatea, iar apoi a achizitionat multe companii mici, ca investitie de viitor. Solutia a fost buna legata de companiile pe care le-a achizitionat, insa toate acestea au reprezentat investitii majore ce au dus la o cifra totala a cheltuielilor de peste 300 milioane de dolari, si asta doar in primul trimestru al anului 2013.

Twitter face de asemenea modificari pe care le intalnim si la Facebook, in speranta ca va atrage un cashflow mai mare pentru companie. Aceste update-uri sunt totusi criticate de catre utilizatori si nu sunt privite cu ochi buni de catre acestia.

Cele mai recente schimbari ale lui Twitter au reprezentat preview-ul fortat al imaginilor pe platforma acestora. Din fericire, in aplicatie se poate seta ca acestea sa nu apara automat. Utilizatorii variantei online nu au acesta alegere la dispozitie.

Twitter face niste mutari interesante, profitabile pe termen lung, problema se pare ca apare pe termen scurt si speram sa se rezolve in cel mai scurt timp. Spre deosebire, Facebook isi permite sa efectueze teste pe utilizatorii sai, avand in vedere ca numarul acestora este sensibil mai mare, iar platforma este mai bine raspandita.