Studioul King vrea să dezvolte următorul hit după Candy Crush Saga

de: Radu Neagu
17 11. 2013

Motivați de succesul masiv pe care l-au avut cu Candy Crush Saga, King, producătorul jocului, lucrează deja în mod intens la următorul joc de tip arcade-puzzle.

Candy Crush Saga a fost lansat pe data de 12 aprilie 2012 pe Facebook și ulterior pe 14 noiembrie in același an pentru dispozitivele mobile. Din luna martie 2013 Candy Crush a depășit FarmVille 2, care era la momentul respectiv cel mai popular joc pe Facebook, cu o medie de 46 milioane de utilizatori lunar. King oferă la momentul actual aproximativ 150 de jocuri în 14 limbi și se pregătește pentru listarea la bursă în New York. Acesta va avea nevoie să producă o nouă serie de jocuri atractive pentru mulți utilizatori, pentru a justifica evaluarea de 5 miliarde de dolari a companiei.

”Cred că toate jocurile au o durată de viață specifică și de altfel naturală. Ca și companie ne-am orientat întotdeauna spre crearea unui număr ridicat de jocuri, și încercarea de noi concepte. În timp ce continăm dezvoltarea pentru Candy Crush, lucrăm simultan și la alte jocuri atractive.” a declarat Tommy Palm, dezvoltator King pentru CNN.

Chiar dacă este destul de dificil să atragi utilizatorii spre alt joc, și să le oferi o experiență similară cu jocul pe care l-au îndrăgit deja o mulțime de oameni, Studioul King nu se lasă și promite că anul viitor vor avea un nou hit în materie de enetertainment.