Nokia răspunde deștept greşelii majore de marketing a Samsung

de: Alexandru Puiu
12 12. 2013

După ce zilele trecute am descris vizavi de un client, astăzi, cei de la Nokia au profitat de greşeala majoră.

al celor de la Samsung a făcut înconjurul lumii zilele trecute. Este vorba de condiţionarea schimbării în garanţie a unui terminal Galaxy S4 ars de ştergerea unui clip de pe YouTube în care era descris evenimentul prin care terminalul a luat foc. Pentru că tânărul a fost foarte ofensat de cererea sud-coreenilor, a decis să publice scrisoarea oficială pe care a primit-o pe YouTube şi pe alte reţele de socializare şi să facă tot posibilul pentru a mediatiza situaţia de doi bani prin care a trecut.

Deşi este prea târziu ca cei de la Samsung să-şi regândească atitudinea, se pare că vin vremuri mai bune pentru Richard Wygand. Având în vedere că Nokia nu ratează nici o ocazie pentru a profita de astfel de evenimente neplăcute, în acest caz i-a răspuns într-un mod foarte public tânărului Wygand.

„@ghostlyrich vrem să te ajutăm. Lasă-ne să-ţi trimitem un Nokia Lumia ca să experimentezi cum ar trebui să funcţioneze în realitate serviciu clienţi.” – scrie Nokia SUA intr-un tweet.

Dacă aţi urmărit campaniile publicitare recente ale Nokia, aţi fi observat că Samsung este ţinta multor ironii din partea finlandezilor. La această oră nici măcar nu mai contează dacă respectivul Galaxy S4 va fi sau nu înlocuit cu un Lumia. Important este că echipa de PR a companiei lui Stephen Elop a apreciat perfect momentul în care să-şi facă simţită prezenţa.