Microsoft nu va suporta streaming-ul bazat pe Cloud pentru jocurile Xbox

de: Radu Neagu
09 11. 2013

Microsoft avea în plan o modalitate de a livra conținut de gaming, prin servicii Cloud, pentru mai multe tipuri de dispozitive simultan.

Această încercare a ajuns până la punctul în care Halo 4 a fost rulat din Cloud, pentru PC si pentru Windows Phone. Compania consideră că această idee este momentan prea greu de implementat din cauza limitărilor oferite de viteza la internet, care, în anumite țări s-ar putea dovedi o problemă majoră. Le propun să vină să facă testele la noi în țară, unde merge cu siguranță mai repede internetul decât în Statele Unite.

”Aceasta idee este foarte interesantă și problematică în același timp, în sensul că dacă beneficiezi de o conexiune foarte bună la internet funcționează foarte bine. A fost un experiment major, am depus multă muncă pentru acesta, însă e unul din lucrurile frumoase care trebuie să aștepte după tehnologie a spus Alber Penello de la Microsoft.

După cum spuneam, îl testăm noi până ne ajung americanii din urma cu viteza broadband-ului, ba chiar îi învățăm și cum să își facă rețele de cartier. De partea cealaltă a baricadei, Sony plănuiește să ofere jocuri prin streaming cu ajutorul platformei denumite Gaikai. Microsoft le urează succes celor de la Sony cu această idee fiind destul de convinși că nu va funcționa nici la ei.