Microsoft apeleaza la sentimente pentru promovarea Internet Explorer

de: Victor Rizescu
24 01. 2013

Internet Explorer se afla in plina campanie de promovare pentru a mai stopa din avantul concurentului Chrome.

Daca in urma cu putin timp, cei de la Microsoft adoptau o atitudine usor atipica prin ironizare haterilor, astazi cauta sa ne apropie de Internet Explorer apeland la sentimente. Mai exact ne sunt amintite intamplari si obiecte specifice perioadei anilor 90 cand browserul Microsoft era mai puternic decat oricand.

Clipul face o paralela intre realitatile trecute si momentul actual incercand sa sublinieze faptul ca odata cu noi a crescut si Internet Explorer-ul. Cu alte cuvinte fiecare dintre noi avem o „istorie” alaturi de browser-ul veteran si ar fi pacat sa nu ii acordam atentia cuvenita si in prezent.

Pe de alta parte daca esti unul dintre utilizatorii care apasa „iconita albastra” foarte rar si atunci din greseala, pentru ca alte browsere vi se potrivesc mai bine, probabil ca toate amintirile din lume nu va vor determina sa reveniti la Internet Explorer. Interesanta abordarea gigantului Microsoft, dar cred ca ar fi mult mai constructiv sa investeasca strict in dezvoltarea browserului. Asta pentru ca performanta, viteza si utilitatea sunt definitorii in alegerea browser-ului de zi cu zi, amintirile indiferent cat de frumoase ar fi, tot in trecut raman 🙂