Lenovo s-a impartit in doua grupuri, pentru un scop nobil

de: Alexandru Puiu
07 01. 2013

Incercand sa-si defineasca o pozitie solida atat in piata de sisteme mainstream cat si high end, in doua grupuri.

Incepand cu luna aprilie, Lenovo isi va separa activitatile in doua divizii separate, Lenovo Business Groups si Think Business Group. Brandul Lenovo a fost asociat cu sisteme mainstream sau low end in timp ce brandul . Pentru a face mai evidenta distinctia descrisa mai sus, compania se va imparti din doua. Lenovo Business Group se va ocupa de laptopuri, desktopuri, tablete si Smart TV-uri din zona mainstream. Think Business Group va avea ca target segmentul de piata business si enterprise prin intermediul unor produse high end. Printre altele, CEO-ul Lenovo, Yang Yuanqing a afirmat ca aceasta miscare va permite produselor din gama Think sa concureze mai bine cu Apple in piata cu produse de varf.

Ca proiecte pe termen lung, Lenovo si-a propus ca in 3, maxim 5 ani, sa se ocupe intern de toata productia produselor sale. O astfel de strategie ii va oferi un control mult mai bun asupra calitatii.

Aceasta impartire vine intr-, unul dintre singurii producatori de sisteme care a crescut pe timp de criza.