Jocurile Zynga nu mai necesita conturi de Facebook

de: Cătălin Nițu
22 03. 2013

Zynga, unul dintre cei mai mari producatori de jocuri pentru Facebook, nu mai obliga utilizatorii sa isi foloseasca login-ul de pe pe celebra retea de socializare.

Candva in topul celor mai populare experiente sociale de pe Facebook, numarul de utilizatori al jocurior Zynga a scazut vertiginos. Compania a inceput sa aiba probleme finainciare in anii precedenti dupa ce mai multe continuari ale unor jocuri sociale de mare succes nu au atins tintele de jucatori si profit. Aceste evenimente neplacute au dus la indepartarea de Facebook, ajungand acum sa renunte complet la conturile retelei.

Daca intrati pe Zynga.com, veti putea in continuare sa jucati orice titlu disponibil folosind clasica metoda integrata prin Facebook, insa acest lucru poate fi ocolit. Puteti acum sa jucati si cu un simplu cont Zynga. Dezavantajele sunt insa evidente: nu veti mai avea acces la lista de prieteni si va trebui sa o repopulati cu alti prieteni care folosesc aceasta metoda de conectare. Avand in vedere ca dependenta de Facebook este vazuta ca principalul motiv pentru regresul companiei, aceasta decizie este o solutie de a multumi investitorii.

Rezultatele s-au vazut aproape imediat dupa anuntul schimbarii, insa nu au spart niciun record. Pretul actiunilor Zynga au crescut cu 1% dupa ce vestea a fost facuta publica.