Future of Media va detalia tendințele în media, mobile și advertising

de: Luminița Nițoiu
19 11. 2013

În contextul multiplelor transformări din lumea digitală și al progresului tehnologic, un eveniment precum Future of Media este mai mult decât binevenit. Vom vedea detaliate tendințele și oportunitățile din media, mobile și advertising pentru anul 2014.

Pe 5 decembrie 2013, în cadrul evenimentului Future of Media vor fi prezentate cele mai noi idei din advertising și platformele media actuale. 

Conferința Future of Mobile, desfășurată sub umbrela Future of Media, va aduce în discuție teme precum: Mobile Payment, Mobile Content and Application, Mobile Commerce, Mobile & Social Networking, Location Based Services.

Future of Media va reuni specialiști din media, telecom, tehnologie, advertising, marketing, dezvoltatori de aplicații mobile, precum și jurnaliști și bloggeri tech. Evenimentul include patru sesiuni interactive, în cadrul cărora participanții vor afla care sunt avantajele și dezavantajele noilor platforme media, descoperind subiecte actuale precum: Second Screen, On Demand TV, Social TV, Smart TV sau Real Time Marketing.

Participarea la eveniment se va face prin acreditare pentru bloggeri și reprezentanți media, prin invitație gratuită pentru specialiștii în mobile pentru sesiunea Future of Mobile, și pe baza unei taxe de participare pentru cei din companiile de comunicare, advertising sau media planning.

Mai multe detalii, pe site-ul evenimentului (www.futureofmedia.ro) sau pe pagina de Facebook (www.facebook.com/FutureOfMedia.ro). Future of Media este organizat de Evensys în colaborare cu Microsoft și Nokia, partenerii principali ai evenimentului.

Date statistice:

21% dintre utlizatorii Facebook își accesează lunar contul exclusiv de pe dispozitivile mobile. Sursă: http://bit.ly/18uHSji

80% dintre copiii din UK sub 18 ani folosesc o tabletă cel puțin o dată pe săptămână și 41% zilnic. Sursă: Office of Communication http://bit.ly/1fj1NXM

1/3 familii din UK comunică prin intermediul Internetului în timp ce sunt acasă (ca o alternativă a discuțiilor face-to-face). Sursă: Microsoft Adversing http://bit.ly/17achsk

65% din timpul petrecut pe rețele sociale se desfășoară în mediul mobil. Sursă: Statista http://on.mash.to/1a34o2o

38% dintre copii sub doi ani au folosit dispozitive mobile pentru jocuri, pentru a urmări clipuri video și alte activități similare. Sursă: Common Sense Media: http://on.mash.to/1astkTt

53% este penetrarea Internetului la nivel național și 63% la nivel urban în rândul persoanelor cu vârstă de peste 15 ani, în luna aprilie. Sursă: GFK http://bit.ly/1dHLaVG

86% dintre românii din mediul urban care utilizează Internetul au făcut și cumpărături online, însă peste 70% plătesc în numerar când le sosește produsul. Sursă: MEDNET Marketing http://bit.ly/1bwpc5b

30% dintre americani se informează de pe Facebook. Sursă: Pew Research http://on.mash.to/1a9BcwI