Fujitsu da vina pe Windows 8 pentru vanzarile scazute

de: Alexandru Puiu
01 01. 2013

Windows 8 nu a avut nici pe departe o lansare lipsita de evenimente iar faptul ca se plang de performanta sa, sigur nu ajuta.

Microsoft si-a asumat un risc major in momentul in care si-a propus sa reinventeze Windows-ul si se pare ca nu toti sunt incantati de rezultate. Dupa ce o serie de zvonuri din interiorul Microsoft confirmau ca , jucatori importanti din industrie ajung sa dea vina tocmai pe noul sistem de operare pentru vanzarile slabe.

Avand in vedere ca la sfarsit de an cei mai multi fac inventarul, nu mica le-a fost surpriza celor de Fujitsu cand au vazut ca nu s-au vandut cum ar fi trebuit. Insusi presedintele companiei, Masami Yamamoto a dat vina pe ,,cererea slaba pentru Windows 8” pentru a justifica vanzarile sub asteptari din 2012. Cu toate ca in urma cu cateva saptamani Microsoft dadea vine pe partenerii OEM pentru slaba adoptie a noului SO, acum ca s-a intors roata, Ballmer nu cred ca este fericit.

Pe de alta parte, cei de la Dell au spus la inceputul lunii ca cererea pentru Windows 8 a fost destul de mare. Cu toate acestea, pe sistemul nu iese fum fara foc, cu siguranta si Microsoft are o parte din vina. Ramane sa vedem daca in urmatoarele luni utilizatorii obisnuiti vor fi mai incantati  elementele de interfata din noul Windows.