Cumparatori nemultumiti returneaza masiv Galaxy Gear
Desi s-a investit foarte mult in promovarea dispozitivului, se pare ca Galaxy Gear nu este atat de intuitiv pe cat isi doreau producatorii.
In urma cu mai bine de o luna, Galaxy Gear, ceasul inteligent al celor de la Samsung, si-a gasit drumul si pana in magazinele de la noi. Fiind utilizabil initial doar ca un partener pentru posesorii de Galaxy Note 3, acesta nu a fost privit cu ochi buni de critici. Intre timp, printr-un update, a devenit compatibil si cu Galaxy S4, Galaxy S3 si Galaxy Note 2. Din acel moment, problema e la utilizatori si acestia se pare ca nu sunt cei mai incantati din lume.
Lantul de magazine retail Best Buy din SUA, printr-un memoriu intern, si-a anuntat angajatii de o rata de intoarcere a ceasurilor Galaxy Gear de peste 30%. Merita retinut ca rata de intoarcere implica nemultumirea oamenilor care si-au dorit banii inapoi pentru un produs de care au fost nemultumiti, nu aducerea sa in garantie din cauza unor probleme. Scopul memoriului era de a functiona ca un sondaj, in speranta de a gasit unul sau mai multe motive pentru acest procent ingrijorator.
Speram ca cei de la Samsung au aflat de aceste probleme si, cu toate ca lucreaza la un succesor pentru pentru Gear, vor incerca sa rezolve si problemele de adoptie a aparatului.