Au trecut vremurile fara reclame pe Instagram

de: Alexandru Puiu
04 10. 2013

Nu a trecut foarte mult timp de la momentul achizitiei de catre , ca ne si pregatim sa vedem reclame pe Instagram.

Bine, daca e sa fim realisti, era doar o chestiune de timp pana cand interfata Instagram sau streamul de poze si clipuri din aplicatie urma sa fie bombardat cu reclame. De acum, aceasta informatie a fost confirmata oficial si i-a fost alocat si un termen foarte vag in care va fi materializata.

Oficialii companiei americane au confirmat faptul ca in urmatoarele luni de zile mai multi utilizatori din SUA vor incepe sa vada „ocazional” reclame in feed-ul propriu. Aparent, startul va fi mai lent, deoarece nu isi doresc sa agreseze utilizatorii serviciului cu fotografii si filme de la companii pe care nu le urmaresc. Pentru ca tot ce tine de reclame suna bine in teorie, si de aceasta data va fi vorba doar de ,,un numar mic de imagini si clipuri frumoase si de inalta calitate” provenite de la branduri care folosesc deja Instagram.

Fara a fi vorba neaparat de inselatorie, se vrea ca aceste reclame pe sa fie vazute ca integrandu-se natural prin amalgamul de continut cu care utilizatorii interactioneaza in mod regulat. Pentru a nu indeparta un numar semnificativ de internauti, oricine va putea oferi feedback asupra reclamelor afisate si, cel putin la inceput, va putea sa le si ascunda.

Pentru a nu reitera scandalul de acum cateva luni, in aceeasi postare care explica introducerea reclamelor, ni se reaminteste ca utilizatorii detin in intregime drepturile asupra continutul pe care il urca pe Instagram, iar reclamele cu siguranta nu vor influenta in vreun fel acest lucru. Nu ramane acum decat sa vedem cat de mult vor afecta reclamele experienta utilizarii serviciului.

Va asteptati la reclame pe Instagram?